söndag 28 september 2008

~~ Scrapträff ~~

I Lördags var jag till Stockholm på Handarbetas stora scrapträff. Det var sååå kul!
Träffade en hel del härliga tjejer. Både gamla bekantskaper och nya. Speciellt kul var det att träffa forumvännerna ifrån Svensk Scrapbooking. Cath, Hegu, Veronica69Y, M@gs, Jenny/ e.j.m, Jozie, Cirrus, UlrikaWan, Annanasana mfl.

Jag hade ordnat en materialswapp på Svensk Scrapbooking till träffen. 11 tjejer blev vi som träffades ute i foajen för en stunds byten av kit.
Alla hade plockat ihop ett matchande kit med 2 cardstock, 3 mönstrade papper och en drös med blandade dekos. Det var jättekul att se vilka fina kit alla plockat iordning.
Nu ligger en mapp, i galleriet på Svensk Scrapbooking, och väntar på att vi skall ladda upp bilder på vad vi skapar med våra kit.
Hoppas att de flesta tjejerna laddar upp lite bilder....

Om du ser det här Sofia/ Handarbeta, så vill jag passa på att tacka så jättemycket för en supertrevlig dag. Synd att jag inte kunde stanna längre... hade ju tänkt mig en grön groda...
Men man kan inte ha tur jämnt heller. Får hoppas på en gigantisk RAK eller givmild MHV eller generös jultomte....
Hoppas iallafall att vi träffas snart igen , Sofia. Då ska vi surra och scrappa järnet = )
Det var iallafall kul att få komma iväg helt barnfri och bara vara ego och scrappa.

En stoooooor eloge vill jag ge till min underbara make som tog hand om barnen medans jag scrappade. Vet att det inte var lätt... Lilla Loppan sjuk med feber och Lillprinsen som inte ville ta tillägg i flaska...Älskar dig! Du är bara bäst!

Imorgon skall jag försöka fota de tre LO´s jag gjorde på träffen. Hoppas kunna visa er både dem och namnskylten jag hade. Men det blir som sagt imorgon...



~~ god natt, Sophia ~~

5 kommentarer:

  1. Hej gumman!

    Det var kul att träffa dig också! Tack för fina berömmet på min blogg! Det är kul, för det är flera som tycker att det var fint just med alla dessa foton på den lo:n. Så det var väl lite speciellt med det! Lifta gärna, men lova att du visar upp den för mig!!
    Jag HOPPAS att vi ses d. 22/11!

    Kram,
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Det var så roligt att träffa dig igen i lördags! Så himla rolig träff! TACK för en superbra swap! Jag längtar till jag får lite tid att sätta händerna i de härliga papper som jag fick.

    SvaraRadera
  3. Inne och tittar till dig. Trist att du inte vann en groda! Men kul att du hade en rolig dag.

    Ser fram att få se dina LO's som du gjorde.

    Kram

    SvaraRadera
  4. En stor kram till dej som ordnade swappen! Jag var/är överlycklig!
    Kan man göra nåt sånt till Enköpingsträffen?

    SvaraRadera
  5. Underbara Goa Sophia! Tack för att du kom till träffen och förgyllde den!

    Stor kram till dig!

    Sofia

    SvaraRadera