måndag 15 september 2008

~~ Helgens LO´s ~~

En LO om lyckan och glädjen med att få barn. Fotot är taget på BB ca 30 minuter innan Ivan föds. Jag ville prova att göra en LO med mestadels stämpelmotiv.
Kul att prova på och jag blev nöjd med resultatet.
Syns det att jag gillar ugglor...hmmm = ) Det här fotot har jag plockat fram såååååååå många gånger det senaste året utan att kunna scrappa det. Det är svåra färger och former i fotot som jag ville förstärka istället för att dämpa.
Men, här är det nu. Scrappat och klart, och jag känner mig såå belåten med att ha kommit till skott med den.

Hann med ytterligare en LO ikväll. Men den vågar jag inte lägga ut än. Det är ett bidrag till skisstävlingen på Svensk Scrapbooking. Det får bli om ett par dagar när den är avslutat och röstningen avklarad.

Och då har ju DU ett skäl till att kika in här igen snart.... ; )

Glöm nu inte att lämna ett litet avtryck här i bloggen så att jag seratt du varit här.

~~ kram, Sophia ~~

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga los. Den första är underbar i sina färger. Vilken härlig kombination. Kortet utstrålar verkligen glädje.

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hejsan och tack för din snälla kommentar! Flossen har jag sytt fast, genom blommorna och det vita pappret under och sedan lagt lite ljusblå stickles för att dölja tråden.

    Vilka härliga LO's, så fina foton är det inte från mina barns förlossningar, de få som finns :/
    Lo'n med kanan är helt perfekt i färg o form, läckert papper, det ser ut som om ni åker genom pappret :)

    SvaraRadera