lördag 28 mars 2009

~~ Round Robin ~~

Jag har gått med i min första Round Robin. Det är Mysanpysan som, via Svensk Scrapbooking, står bakom den här gången.
Jag stod som nr 1 på listan och fick alltså kuvertet först av alla. Detta är vad jag passade på att plocka ut. Tack och bock för det!Har redan hunnit med att använda både lite av banden ( jääättesöta påsk-band med kycklingar på! ) och lite av blom-stickersen.


Och det här är vad jag stoppade i kuvertet innan jag skickade det vidare. Hoppas att övriga deltagare blir nöjda med innehållet! Passar oxå på att tacka Mysanpysan för en välorganiserad Round Robin. Jättekul att få vara med!

~~ KRAM! Sophia ~~

3 kommentarer:

  1. Va roligt att du hitta någe kul.
    Jag har också blogg och heter
    http://www.nuttis-scrapparblogg.blogspot.com
    Mycket fint du skicka med.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt det verkar vara med swappar! Har själv aldrig deltagit, fattar inte riktigt hur det går till.. =)

    Fina kort på dottern när hon fyllar år!

    Ha de gott!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  3. OOoj vad kul, jag har alltid missat dessa roundrobins :( men det kanske kommer fler gånger!

    SvaraRadera