lördag 28 mars 2009

~~ Min Lilla Loppa fyller år! ~~

Idag fyller världens goaste och underbaraste Lilla Loppa 3 år!
Kan inte riktigt fatta att hon har blivit så stor!!
Den här härliga tiger-dressen fick hon av sin farmor och farfar. Det gick inte lång stund innan hon var i full färd med att morra som en tiger...fast bara på lek.
Annars så har humöret varit på topp! Jag fick tom fota henne lite...
Den här dagen har hon väntat på lääääääääääääääääääänge. Och vilken stor tjej det var som mötte mig i morse... minst 1 cm längre... och vad mycket hon kan nu när hon är tre år..., haha!
" Så här många år är jag...ett, två, TRE! "

Hoppas att du får en lika bra dag imorgon , Vilja. Då kommer alla dina kompisar på kalas.
Älskar dig min Lilla Sötloppa!
~~ kram! Sophia ~~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar