torsdag 16 oktober 2008

~ Några till Lo´s från helgen ~

Helgen bjöd, som tidigare sagt, på några stunder då jag hann scrappa. Den här Lo´n gjorde jag hemma hos Johanna på tjejkvällen. Den var till en av utmaningarna på sv scrapbooking.
Kriterierna för tävlingen var att använda minst två färger på punchinella.
Så här blev mitt bidrag. Har klippt den gröna punchinellan i små bitar och monterat som blad. Här är en liten närbild på några detaljer. Biljetten har jag hittat hos Mirabyll, ändrade orden och fonterna lite bara.
Även den här Lo´n är ett tävlingsbidrag till cc. Där var kriterierna att scrappa med färgerna brunt och turkost. Det är inte svårt då det är några av mina favvo-färger!
Blev själv väldigt nöjd med Lo´n.

En liten detaljbild på blommorna och den söta nyckeln som hänger ifrån den ena blomman.

Nå...lämna gärna lite kommentarer. Vill så gärna få lite feedback och även en liten hint om vilka som tassar runt härinne...

~~ Kram, Sophia ~~

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag tassar runt här ibland och kikar på din fina sida :-)

    SvaraRadera