söndag 27 juni 2010

Världens bästa Ivan!

Hej, hej...!
I tisdags fyllde min yngste son, Ivan, 2 år!
GRATTIS min lille Skrutt! Älskar dig såå mycket!

Så jag ville bara passa på och bjuda på några bilder på världens goaste lilla 2-åring... = )
Som tjuren Ferdinand... älskar att lukta på blommorna... fast då helst efter att ha plockat dem... ; )
...en del blommor kan ju vara lite besvärliga... som utblommade maskrosor t ex.... de fastnar gärna på läpparna när man skall blåsa på dem ; )

Den här sista bilden tog jag på hans födelsedag.. Han hade hittat sin systers prinsessklänning och ville promt prova den. Därav de rosa axelbanden.... I övrigt en nyfriserad kille... med en del klet kvar från tårtkalaset.
Nu, skall jag gå i säng. Klockan börjar närma sig gå-upp-tid... det är redan ljust ute.
Har varit pigg och vaken ytterligare en natt .... börjar nästan bli lite knepigt det här...
Hoppas att jag kan få sova några timmar innan barnen vaknar...
Det ser iallafall ut att bli en fin dag!
Ha det gott!
KRAM!
~ Sophia ~

3 kommentarer:

  1. what a cutie pie he is :)

    SvaraRadera
  2. Tack! :D

    Hon är helt ljuvlig! :D I dag blir hon en vecka gammal och jag fattar inte vart den här veckan har tagit vägen!

    Jag ska snart ladda upp scrapförrådet och sedan lär det bli skapat av... ;)

    Kram!

    SvaraRadera