måndag 17 november 2008

~~ Lite låg ~~

Känner mig lite låg för tillfället. Inte riktigt glad.
Vet inte heller vad jag skall göra för att få till någon ändring.
Dagarna rullar på med dagis, skola, möten hit och dit, träning här och träning där. Skjutsa, skjutsa, skjutsa....
Missförstå mig inte. Jag har absolut inget emot vare sig att skjutsa eller gå på möten. Känner bara att jag inte riktigt hinner med MIG. Det jag vill göra.
Jag har ett helt scraprum i oordning, mängder med kläder som skall sorteras in i rätt spara-låda och sen allt "vanligt" stök.
Men på lördag.... på lördag, då skall jag vara "ledig". Ledig från allt tjat, gnäll och servande av barn, matlagning, städ och annat tjafs!
En heldag för att scrappa! En heldag för att umgås med tjejerna! En chans att ladda batterierna!
En stund att ta itu med det växande berget avv foton som väntar på att bli scrappade.
Det skall bli såååååå skönt!!!
~~ Kram, Sophia ~~

1 kommentar:

  1. Stor styrkande kram från Uppsala sänder jag dig :)

    /Maria

    SvaraRadera