tisdag 16 april 2013

Länge sen sist...

Det var verkligen läääääänge sen jag var in här och uppdaterade.
Har haft en lång scrap-svacka och inte varit kreativ med varken papper eller pärlor. Kände väl även att det hade gått lite för långt med alla dt-uppdrag. Att de tog alltför mycket tid. Både ifrån familjelivet, men även ifrån det "fria"skapandet.
Till slut var jag så less på alltihop att jag bröt abrupt med både dt-uppdrag, bloggande och pysslandet.

Nu hoppas jag var på väg mot rätt håll igen och att skaparlusten åter börjar infinna sig!

Jag var på Scrap & Pearl Eventet i Stockholm förra helgen och träffade en massa härliga vänner. En av dem, Lena, "hotade" stryka mig från sin blogglista om jag inte tog fatt i att blogga igen....så här sitter jag nu, haha.
Men helt ärligt....den helgen var verkligen som en vitamininjektion om man kan kalla inspiration för vitaminer för själen. Helt underbart att se så många kreativa och positiva människor samlade på ett och samma ställe!
Nu efter den helgen har jag faktiskt även kommit igång lite smått med att skapa...inte direkt scrappat, men pärlat. Ettantal armband och halsband har jag knåpat ihop. Tyvärr har jag inga foton att visa er idag, utan det får jag återkomma med.

Nu är jag mest nöjd med att jag kom ihåg inloggningsuppgifterna för bloggen och för att jag kunde sättas mig och skriva detta spontana lilla inlägg. Förhoppningsvis kommer det inte dröja lika länge igen innan jag hörs av här inne...

Och till dess...
Må gott i massor och stor kram på er!
Sophia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar