onsdag 18 november 2009

Här är det full fart hela dagarna!
Jag försöker att hinna med och skapa lite smått och gott att sälja på byn´s julmarknad nu på söndag. Inte det lättaste när jag inte är själv så värst många timmar... och är barnen med blir det inte mycket gjort, haha.

Men något har jag iallafall knåpat ihop. Har dock inte hunnit fota än. Får se om det kan hinnas med under morgondagen.

Från det ena till det andra... Jag är ju med i en tävling som Tant Scrappa har i sin blogg.
Det hela går ut på att köpa ett tävlingskit med papper och dekorationer. Sen skall man utav det materialet skapa tre alster. Först ett kort, sen en LO och till sist skall man altra toa-/hushållsrullar.
Man får enbart använda materialet i kitet. Enda undantagen är chalk, distresser, akrylfärg och penna.

Kan säga att det här verkligen är en utmaning! Först och främst för att det är papper och dekos som jag aldrig skulle ha valt själv. Men sen även för att det är svårt att låta bli att snegla på sina egna dekorationer...

Hittills har jag kommit 2:a med mitt kort och 3:a med min LO. Just nu ligger de altrade toarullarna uppe i Tant Scrappa´s blogg för beskådan.
Alla som vill kan vara med och rösta på vinnaren!! Ta gärna chansen du med!
Du har på dig till 23.59 den 21/11..... kika i bloggen och maila sen dina röster till Tant Scrappa.

Nej, nu är det soff-läge en liten stund innan det är dags att knyta sig!
Ha det bäst!
~~ KRAM! Sophia ~~
PS. Har ni sett att det snart har varit 7000 besökare här..? Superskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar