onsdag 16 september 2009

~PIF-vinnaren dragen ~~

Nu äntligen har jag dragit vinnaren i min PIF. Vet att ni fått vänta några dagar på det... men bättre sent än inte alls, eller hur ? ; )

Började med att skriva ner allas namn på varsinn lapp, vek ihop dem och la i en stor skål..... .... sen blandade jag om lapparna noga innan jag drog en vinnar-lapp....
....och vinnaren blev *trumvirvel*...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Grattis vännen! Passar ju bra att det blev du ...träffar ju dig på lördag så jag kan överlämna PIFén då.
Men jag tänkte att jag kunde även dra ett litet tröstpris, en tröst-PIF kanske man borde kalla det.
Och den vann ingen mindre än......*fanfar*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Grattis till dig oxå stumpan! Skickar din PIF imorgon.
Ville bara visa upp skålen lite extra...den har jag målat som dopskål till min yngsta dotters dop. Mina tre yngsta barn är alla döpta hemma i vår trädgård och då har jag målat varsin personlig dopskål åt dem.
Vilja´s skål går i grönt och rosa. Liam´s färger blev mörkblått på grå-blå botten. Ivan fick turkost och brunt!
Sen har skålarna fått sätta färgen på hela dopet. Allt ifrån dopklänningens rosett till dukning och tårtor.
Ja, ja. Det blev en liten parentes om det, haha.
Än en gång Grattis till er två Maiden och Angelica!
~~ KRAM! Sophia ~~




3 kommentarer:

  1. Tjoho!! å så skojsigt!!! :-) Ska bli såå roligt att ses på lördag! massa kramar

    Ps. Kortet i min blogg är inte alls lila faktiskt, bara blått... Scannern... Hmm....

    SvaraRadera
  2. Oj vad skojsigt! Vilken present att få så här när man är sk sjukling (fast jag inte känner mig som en sådan..!)! Perfekt ju!
    Tack tjejen!

    Kraaaaam/ Angelica

    SvaraRadera
  3. Hallojsan, här skapas det som vanligt. Du e så duktig, var rädd om dig.
    kramkram

    SvaraRadera